maanantai 20. kesäkuuta 2016

The News


Heipä hei! Kahdeksan päivän päästä tulisi täyteen vuosi siitä, kun olen viimeksi kirjoitellut tänne. On siis aika ottaa itseään niskasta kiinni ja päättää tämä hiljaisuus! Pitkään olen miettinyt blogin jatkamista, mutta ei ole ollut inspiraatiota ja viimeinen vuosi koulussa imi kaikki mehut, Nyt voin iloisesti ilmoittaa, että olen täällä taas!


Valmistuin siis huhtikuun alussa lähihoitajaksi ja siitä lähiten olen ollut työttömänä työnhakijana. Tässä 2,5 kk kotona vietettynä aikana minulla ei ole ollutkaan muuta kuin aikaa. Olen puuhastellut kaikkea, mistä pidän ja mitä en olisi ehtinyt/jaksanut välttämättä tehdä koulun ohella. Pääni on siis täynnä aiheita, joista voisin tänne teille kirjoittaa. Blogin ulkoasuakin muokkailin hieman, mitä olette siitä mieltä?

Seuraava postaus tulee varmasti aivan lähiaikoina. Minulle saa myös ehdottaa postausaiheita esim. jättämällä kommentin kommenttikenttään. Pysykeehän kuullolla!

♥: Pauliina

8 kommenttia:

  1. Oi! Ihanaa että alat taas kirjoitella tänne!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana on alkaa taas kirjottelee! Ja ihana kuulla, et sitä on odotettu. :D

      Poista
  2. Jipii! tervetuloa takaisin blogosfääriin! :)

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Voi, kiitos paljon! :) Kukat ovat valmistujaislahjaksi saatuja.

      Poista
  4. Hei, ihanaa kun alotat kans bloggaamisen. Itellä sama edessä, 2 vuotta taukoa, eli kokonaan uusi blogi alle ja uutta tulemaan! :) Sitä vaan kun on aikaa, on hienoa että on tällainen harrastus. Yleensä hiljaisina hetkinä on niitä parempia aikoja elämässä, kun keskittyy olennaiseen.

    http://finnlandsnorsk.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! Mukavaa päästä kyllä taas kirjoittamaan. :)
      Mukavia hetkiä sulle bloggaamisen parissa!

      Poista