maanantai 20. kesäkuuta 2016

That'll be the day



Olen viimeaikoina piirrellyt aika paljon. Olen lisännyt piirrustuksiani Instagramiin, mutta ajattelin lisätä ne myös tänne näytille! Tässä postauksessa näytän lyijykynätöitäni ja seuraavassa tussitöitä.

Ainahan piirrustukset eivät miellytä silmää/onnistu ja osa meneekin suoraan roskiin (koska mulla on lyhyet hermot välillä). Joitain sitten olen julkaissutkin ja joitain korjailisin vielä jälkeenpäinkin, mutta ajattelin julkaista näm kuitenkin tämmöisenään, ilman korjailuja. Osa kuvista on viime vuodelta ja osa jo tämän vuoden puolelta. Omaan silmääni olen ehkä jopa hieman kehittynyt, mitä olette mieltä?















In English: I have drawn a lot lately. I have added my drawings in Instagram and now I decided to post them in here too. In this post I show you some of my pencil drawings and in the next post I'll show you some marker drawings. 
   These drawings aren't perfect and I really want to fix many of them a little bit (but I haven't yet). I decided to publish them without fixing. Some pics are from 2015 and some of them are from 2016. I think I have progressed a bit. What do you think?


♥: Pauliina

Ps. I started to write also in English, so everyone can read my posts now. My English isn't perfect, but I really hope you'll understand what I'll write in here. So: Welcome to my blog! I hope you'll leave me a comment and tell me what you liked about my post. Thank you!


6 kommenttia:

  1. Selkeää edistymistä! Wau! Douwe on ihana

    VastaaPoista
  2. Upeita kuvia!huhhuh Noin viimeisimmät varsinkin! Oot tosi taitava :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :D Oon kyllä tyytyväinen nuihin viimeisimpiin, oon käyttänyt niihin enemmän aikaa, useita päiviä, kun ennen saatoin raapustella yhden päivän sisällä kuvan ja sit jälkikäteen katellu, et on paljon, mitä olisi pitänyt tehdä toisin. Oma silmä kun sokeutuu kuvalle piirtäessä, nii ei aina näe niitä virheitä ym sillä hetkellä. :)

      Poista
  3. Toi viiminen on tosi upee, häkellyin ihan! Kiva kun palasit kirjottelemaan :)

    VastaaPoista