tiistai 3. maaliskuuta 2015

♫ Don't Sit Under the Apple Tree ♫


Hei vain pitkästä aikaa! Olen ollut taas mukamas niin kiireinen, etten ole ehtinyt/jaksanut kirjoitella, mutta jospa tämä tästä, kun kevätkin tulee ja inspiraatio tän blogin suhteen alkaa taas tulemaan.

Pari kuukautta on siitä, kun viimeks oon kirjotellu, joten en ala kuulumisia sen enempää tässä kirjottelemaan, muuten kuin, että olin tammi-helmikuussa työssäoppimassa paikassa, jossa voisin kuvitella olevani joskus töissä. Paikka oli siis mielenterveys- ja päihdekuntoujien päiväkeskus, jossa oli myös tukiasuntoja ihmisille. Rakastin sitä paikkaa ja niitä ihmisiä (tulin niiden alkoholistien kanssa hyvin toimeen ja työkaverit oli ihania myös), ja harmitti tosi paljon lähteä sieltä pois. Mutta nyt nenä kohti uusia haasteita, koska meillä on meneillään raskas jakso ja tulossa raskas työssäoppiminen hoito- ja huolenpitopuolella.

Oon aatellu, et mun pitää ruveta enempi piirtelemään kun se harrastus on vähän jäänyt välillä unholaan. Työssäoppimispaikkaan teinkin kaikille asukkaille ja työntekijöille kortit, mutta innostuin piirtelemään muutakin. Tässä muutamia kuvia niistä.

Paul McCartney

John Lennon

Nuori Mr. Lennon

Yhdelle työssäoppimispaikan asukkaalle piirsin korttiin tribaalikitaran ja Mäyhemin logon.

Hiuksia oon saanu blondattua lisää, harmittaa vaan, kun tukkaa on alta ollu yli kolmisen vuotta ruskea, niin ei väri sitten meinaa millään vaaleta. Täytyy jatkaa tukan kanssa tappelua, jospa se siitä vaalenis. 

Suht normaalin näköisenä työssäoppimispäivän jälkeen.
Mukavaa kevään alkua!
♥: Pauliina

4 kommenttia:

  1. Nuo hiukset näyttää kyllä todella upeilta, va-va-vooom mikä hunajablondi!

    VastaaPoista
  2. Ei se hohun työssäoppimine oo ees vaikee vaikka se siltä aluks tuntuuki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, kyllähän mä aluks aattelin et ei toikaa kuntu oo mun juttu, mut tuolla paikassa se oliki iha huippu. Et voiha se olla, et tykkäänki sitte. :) Mut jotenki tuntuu, et vahus- ja vammaispuolet ei oo kuitenkaa ihan mun juttu, mutta who knows.

      Poista