perjantai 13. kesäkuuta 2014

♫ Sweet Little Loving ♫


Hei vain! Mulla alko loma, jee! Nyt onki sitte aikaa postailla enempi. Tosiaan, ebayn ihmeelliseen maailmaan olen minäkin nyt hurahtanut. Köyhänä opiskeijana (okei, köyhänä työntekijänä) ei hirveesti ole rahaa ostella Suomesta meikkejä, saat ehkä yhden ripsarin tms. hintaan 10€. Tällä kertaa tilasinkin 6 tuotetta ja niihin meni yhteensä rahaa hieman yli 11€! Olin ihan onnesta muikeena.

Ripsiväri 1,84€, eyeliner 1,14€

Rakastuin tuohon ripsariin tosi paljon! Siinä on ns. kaksi osaa, step 1 ja step 2. Ekalla osuudella saat eroteltua ripset. Toisella taas saat niihin paljon paljon volyymia! Mulla ei oo koskaa ollu noin hyvää ripsaria. Plussana vielä, että se on tehty herkille silmille, kuten minun silmät, eli ripsari ei valu, vaikka vettä valuis silmistä allergianki takia kui paljon tahansa. Ripsari lähtee kuitenki vedellä ja saippualla pois aivan normaalisti.

Eyeliner on sellainen tussimainen, eli todella näppärä! Hieman vain miinusta, että korkki on sen verran jämäkkä, että se pitää voimalla painasta kiinni, muuten väri ehtii hieman kuivua (kuten mulla, mut kastelin sitä hieman hanan alla ja annoin "kosteutua" korkin alla, niin väri on taas parempi). Värin syvyys ei ehkä ole ihan sitä mun kaipaamaa syvää mustaa, mutta ajaa asiansa kuitenki hyvin!

Kulma-/luomiväri 1,12€

Mulla on todella vaaleet ja harvat kulmat ja vaikka niitä värjäilenkin, niin ei ne silti pahemmin erotu edukseen. Kulmakynällä tulee mun mielestä ehkä liian teennäisen näköset kulmakarvat, joten ajattelin ostaa tämmösen paletin, jolla saisin lunnollisemman näköset kulmat aikaseks. Tykkään tosi paljon! Osasin vielä sopivan värisen paletinki tilata.

Meikkipaletti 3,31€

Tämä meikkipaletti kun tippui postiluukusta, niin huomasin, että luomiväreistä vaaleenpunane, keskimmäinen kellertävä ja hieman myös musta oli mennyt rikki. Noh, onnekseni vaaleenpunasta en käytä ja keltasiakin on kolmea eri sävyä. Paletista pidän todella paljon, siinä on 4 'huulipunaa', 3 poskipunaa, 2 kulmaväriä ja 21 luomiväriä. Itse en oikein näyttäviä luomivärejä pidä, joten minua ei haittaa, vaikka luomivärit eivät olekkaan hirmu pigmenttisiä. Kyllä ne kuitenkin silmissä näkyy! Poskipunista oon rakastunu tosi paljon tuohon oranssihtavaan, oon aina ollut enenmmän oranssien poskipunien ystävä. Huulipunia en ole käyttänyt, kokeillut vain. Niissä kyllä pigmenttiä on ihan mukavasti. Kulmaväritkin on hyviä, tuota vaaleempaa väriä voin sekoittaa kulmaväripaletin kanssa, jos en halua tummia kulmia. :)

Puuteri 2,06€

Puuterinkin menin ja tilasin, vaikka hieman jännittikin, tuleeko sielä liian tumma väri, vaikka valitsinkin vaaleimman sävyn. Tämä on just passeli minulle! Puuteri on siis irtopuuteria ja purkissa itessään on tommonen töpötin, ettei tarvihe sitäkää erikseen hommata. Tosi kätevä puuteri, hieman vain isokokoinen, mutta eipähän lopu ihan heti. Plussaa myös aivan ihanasa tuoksusta! En oo koskaan ainakan kiinnittäny huomiota, et puuterit tuoksuisivat mitenkään erityisemmin, mutta tämä tuoksuu. :3

Kaulakoru 1,09€

Moni mun kavereista tietääkin, että rakastan pöllöjä! Tämän söpön kaulakorun kun näin, niin pakko oli jo hintansakkii puolesta tilata. Hieman miinusta siitä, että ketju on aika pitkä, itse pidän vähän lyhyimmistä ketjuista kaulakoruissa. Makunsa kullakin! Ajattelin tosiaan hieman lyhentää ketjua, jotta olisi mieleisempi pituus itselleni. 

Mitäs piditte ostoksistani? Tilasin tiistaina hieman lisää kamaa ebaysta, kesäpaitoja nimittäin. Toivottavasti tulee oikeen kokosina, se hieman jännittää. Sen näkee sitten!

Käykeehän uudelleen äänestämässä postaustoiveita sivupalkin kyselyssä. Menin jotenki sorkkimaan sitä edellistä ja se meniki iha sekasi ja piti ottaa uusiks koko kysely. Heh, tekniikan ihmelapsi(ko?). 

♥: Pauliina

Ps. Käykee osallistumassa Pupuleipomon arvontaan, jossa voit voittaa itsellesi haluamasi sisustustarran!
Klikkaa kuvaa osallistuaksesi. :)


4 kommenttia:

  1. Mie ostin viime talvena eyelinerin ebaysta, semmosen tussimallisen. Ehkä paras ikinä. Kestää hyvin ja maksoi vissii 70senttiä. huh :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, sieltä löytää hyvää halvalla ja ilmasilla postituksilla :D Nuo tussimalliset on tosi käteviä!

      Ja tohon mun kirjotukseen viel siitä eyelineristä: nytpä tuo ol tuo eyeliner kostunukki hyväks, et se ol ihan pikimusta! (8 Jeij!

      Poista
  2. hey page mei pitäs tehä joku kimppatilaus ebaystä? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on vähän vaikeeta varmaan, ku mä tialan aina eripaikoista tai siis eri myyjiltä ja yleensä ne postikulutki on ilmaset, nii en nää mitään järkee siinä XD ja ku ne saa suoraan kotiovelle, ellei oo isoja juttuja, nii seki menis monimutkasemmaks, jos tilais kahen ihmisen kamat samaan osotteesee :D Eriasia tietenki, jos on sama myyjä ja kalliit postikulut :D

      Poista