perjantai 25. huhtikuuta 2014

♫ Turn Me Loose ♫


Heissan! Monikin on varmaan huomannut, että mun kampaukset on melekein joka kuvassa erilaiset. Ajattelinkin teille hieman näyttää mun perus kampauksia/hiustyylejä, joita useimmin värkkäilen.

Eniten hiustyyliini/kampauksiini vaikuttaa eri vuosikymmenet. Rakastan 50.-luvun victory rollseja, bettie bangseja sekä "filmitähti- kiharoita", 60-luvun "mehiläispesiä" (beehives), 70-luvun kiharoita ja 80-luvun permiksiä/tupeerauksia yms. Näitä siis eniten mun hiuksissa näkeekin, silloin kun jaksan laittautua.

50's victory rolls, bettie bangs etc.

Oikea alalaita: Tämän päiväinen kampaus: bettie bangs ja 7kpl victory rollseja.

60's beehives etc.


70's curls


80's curls, backcombing etc.


Osan kuvista olettekin nähnyt täällä blogin puolella, mutta ei varmaankaan haittaa. Osa kampauksista on vähän epämääräsiä, joita en luokittelisi vain yhdelle vuosikymmenelle, koska saatan ottaa kampauksiin vaikutteita moneltakin eri vuosikymmeneltä kerralla. "Pääsääntöisesti" eri vuosikymmenten kampaukset mitä minulla usein näkee, menee näissä "kategorioissa". :)

Piditkö postauksesta? Haluaisitko jatkossakin saman tyylisiä hius/meikki tms. postauksia? Kerro mulle!:)

Hyvää perjantaita ja viikonloppua kaikille!
♥: Pauliina

2 kommenttia:

  1. Voi että, sun hiukset on niiiin mageet! Aivan upeat joka kuvass:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, kiitos paljon!:3 Sait mut hymyilemään!

      Poista