torstai 23. tammikuuta 2014

♫ Lotta Lovin' ♫


Hei vain! Osallistuin tässä eräs päivä Pin The Fuck Ups- blogin Miss Ruki Ver'in stailaus-kisaan, jossa täytyi stailata MRV:n vaaleansininen asu, jotta se ei näyttisi hänen sanojensa mukaan "laitossiivoojan" asulta. 

Lähtökohta siis oli tämä:

Kuva Pin The Fuck Ups- blogista!

En ole mikään kuvanmuokkauksen ihmelapsi, joten tein stailaukseni yksinkertaisesti paintilla 'leikkaa ja liitä'- tyylillä ja lopputulokseni stailauksessa oli tämä:


Tältä stailaukseni näyttää sitten itse MRV:n päällä:

Kuva Pin The Fuck Ups- blogista!

Tänään sitten PTFU:ssa MRV kirjoitti kilpailun tuloksista. Lopputuloksena oli, että hän itse valitsi kaksi voittajaehokasta, joista TOINEN OLEN MINÄ! En ole uskoa, että mun vaihtoehto on toinen MRV:n suosikeista! Hän ei itse osaa päättää voittajaa, joten hän käski lukijoitaan äänestämään mielyttävämpää vaihtoehtoa. Olen jo nyt todella iloinen tästä, eikä oikeesaan edes haittaa, vaikken voittaisikaan, koska periaatteessa olen jo omalla tavallani voittanut! Siitäkään ei ole edes mitään hajua, mitä kilpailussa edes voittaisin, jos voitto sattuisi kohdalleni napsahtamaan :D

MUTTA IHMISET, JOS KUITENKIN PIDÄTTE ENEMMÄN MINUN STAILAUKSESTANI, ELI VAIHTOEHTO 2 ON MIELESTÄNNE SOPIVAMPI MISS RUKI VER'ILLE, NIIN KÄYKÄ ÄÄNESTÄMÄSSÄ MINUA TÄÄLLÄ! :3♥ Kiitän jo etukäteen!♥

Enempi kuulumisia ja uusia vanhoja vaatteita sitten ensi postauksessa. :)

Hyvää torstai-iltaa kaikille!♥
♥: Pauliina

2 kommenttia: