sunnuntai 3. marraskuuta 2013

♫ Let's Get It Up ♫


Hei vain! :3 Ajattelin nyt täälläkin kertoa, että kävin perjantaina allekirjoittamassa vuokrasopimuksen ja myö muutetaan Samin kanssa joulukuun alussa! Oon jo ihan innoissani, kolme muuttolaatikkoo oon jo pakannut, koska mulla alkaa 20.11. työssäoppiminen Niiralan ABC:llä, joten tulen varmasti olemaan väsynyt 8h työpäivien + sen jälkeisen oikean työni (siivoomisen) jälkeen. Ajattelin alottaa siis ihan ajoissa, ettei tule kiirus. Okei, olen myös aika hätähousu, kun olen innoissani, tein jo jopa muuttoilmoituksen postiin ja väestönrekisteriin tänään, vaikka muuttoon on vielä aikaa 4 viikkoa. Heh.


Perjantaina lähettiin Samin kanssa mökille. Muut juhli kaupungissa halloweenia, mutta itsellä ei ollut oikein rahaa, eikä pahemmin kyllä kiinnostustakaan mihinkään pippaloihin. Nykyään tykkään paljon enemmän olla pienellä porukalla (2-4 ihmistä) ja viettää iltaa, kuin olla hirmu isolla porukalla ja/tai lähtee baariin. Ja jos olisin jäänyt kaupunkiin, en olisi nähnyt sitä upeaa tähtitaivasta, joka mökillä näkyi!! En ollut uskoa silmiäni, nimittäin valehtelematta satoja tähtiä tuikki kirkkaana taivaalla! En muista milloin olisin nähnyt niin kaunista tähtitaivasta. Olin kuin pikkutyttö ja innoissani tuijjottelin aikani taivasta, kunnes kyllästyin. Se taivas oli näkemisen arvoinen. Harmi, jos olisi kunnon valokuvausvälineet, niin olisi voinut ottaa kuvia, mutta eipä ole rahaa sellaisiin. Ehkä sitten joskus.

Lauantaina koko päivän nukuttuani (en ymmärrä miksi olin niin väsynyt + olin kylmissäni koko päivän) lähdimme illalla tuulastamaan. Eli minä pääsin soutamaan/huopaamaan... en vaan ole siinä mikään hirmu hyvä, mutta ois tuo pahemminki voinu mennä (8 Ei vaa valitetavasti saatu mitään. Vuos sitte saatiin kuitenki yks hauki (ja se oli muuten mun eka kerta tuulastamassa)!

Tänään olikin pihalla kamalan sumuista. Onneks sumu hälveni hieman, kun lähdettiin ajelee takasi Kuopiota päin. 


Kuinka te vietitte halloweeninne?:)

♥: Pauliina

2 kommenttia:

  1. Kaunis blogi! :---) Käythän kurkkaamassa minunki vasta aloitettua blogia ja toki liity myös lukijaksi mikäli kiinnostaa! :) Liityn tietty takasi. :-3

    http://mylifeandmystoryy.blogspot.fi/

    VastaaPoista