sunnuntai 17. marraskuuta 2013

♫ Foe Dee Oh Dee ♫



Hei vain!♥ Tänään tulin Samin kanssa pois mökiltä. Mukavaa oli siellä taas rentoutua viikonloppu, mutta vähemmän mukavaa oli tulla sieltä tänään pois! Saaresta maihin soutaminen myrskyssä oli aika uhkarohkeeta, mutta hengissä selvitiin! En muutenkaan tykkää vedestä yhtään, nii meinas pieni paniikki välillä iskee.


Minä innostuin pitkästä aikaa moneen vuoteen kirjottaa päiväkirjaa. Toivottavasti se ei jää vaan hetken innostukseksi, koska se todellakin auttaa mua muistamaan asioita, myös tänne kirjottelun suhteen. Innostuin myös koristelemaan sen, koska ajatelin, että se voisi inspiroida minua kirjoittamaan sinne melkein päivittäin!


Keskiviikkona alkaa työssäoppiminen ja muutto ois jo melekein kahen viikon päästä. Panikoin jo nyt tuota työssäoppimista. Olen liian mukavuudenhaluinen ja kaikkea uutta ja vierasta panikoin kamalasti. Lopulta aina huomaan, että olen turhaan panikoinut ja menettänyt yöuneni! Ehkä minä joskus vielä opin...


Hyvää sunnuntai-iltaa!♥

♥: Pauliina

6 kommenttia:

  1. älä huoli mussu hyvin se menee :3♥

    VastaaPoista
  2. Ihana, ihana päiväkirja! Oon itekin suunnitellut että aloittaisin kirjoittamisen, en oo vaan saanu aikaseks :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kyllä! Ajattelin eka, että en keksi mitään järkevää kirjotettavaa, mutta sitte alko kynä sauhuta ja tuntu, että ei jaksa kirjoittaa kaikkea, mitä päähän tulee :D Se on hyvää aikaa itselleen ja itsensä "tutkiskeluun".

      Kuullostinpa hirmu asialliselta ja "asiantuntevalta"... :D

      Poista
  3. tiesitkö että oot aivan mahdottoman kaunis! ♥

    VastaaPoista