maanantai 16. syyskuuta 2013

♫ Daydream Believer ♫


Hei vain! ♥ Koulussa alkoi viime viikolla mukavasti sellaset seuraavat kolme viikkoa klo 8 menoa (6-8h koulua) + joka päivä on keittiötunteja, sekä vielä siihen päälle n. kolmena päivänä viikossa illalla töihin, niin ei oo paljoo kummallista kirjoteltavaa ollut.

Viime keskiviikkona Sami tuli meille ja halusin sen synttäreitten kunniaks tarjota sille leffassa käynnin. Meijä suunnittelema leffa olisi kestäny myöhään ja Samilla oli aikaset töihin menot, joten päätimme vuokrata Sinister- leffan makuunista, ostettiin rommi-suklaa-jäätelöä ja tultiin meille viettämään iltaa. :3 Leffa oli hyvä, jouduin vaan valitettavasti kahtomaan sen yksin loppuun, koska Samin piti lähteä ennenkuin ehittiin kahtoo se loppuun. Aluksi en halunnu kahtoo sitä yksin loppuun, koska oli jo ihan tarpeeks jännittävä kahestaan katottavaks, mutta uteliaisuuteni voitti ja katoin sen sitten loppuun kaikki maholiset valot päällä. :D Ja minäku en yleensä "pelkää", ku katotaa kauhuleffoja. 

Viikonlopuks lähettiin mökille. Sunnuntaina tuli käytyä virvelöimässä, minä taas "haavinaisena" mukana, heh. Mukava oli pitkästä aikaa käydä järvellä. Kyllä huomaa, että syksy on tulossa, koska järvellä oli jo kylmä ja minä istua kökötin veneessä pipo päässä. Avasin siis pipokauden! Nyt ette tuukkaa näkemään mua muutaku pipo päässä ens kevääseen asti! Ellen sitte hommaa korvaläppiä, niinku yksi päivä tässä tuumailin. :)


Viime torstaina värjäsin tukkaani, tuota blondia osaa hieman tummemmaksi Schwarzkopfin Natural & Easy- sarjan värillä 550 "Satiini tummanvaalea". Kyllähän tuo väri pikkusen tummeni, ois vaan taas pitäny ottaa hieman tummempi väri, että tuo "tummennus" näkyisinkin jossakin. Oon aatellu tummentaa tota päällysväriä ihan vaan sen takia, kun juurikasvu on aina niin järkyttävän näkönen ja mun hiukset varmaan tippuu kohta päästä, jos jatkaisin tota blondausta tuohon tahtiin. Ei nää siis missään hirmu huonossa kunnossa ole, mutta parempi ajoissa lopettaa, kuin liian myöhään!

Kuvissa tuo uus hiusväri ei kylläkään pahemmin erotu. Ja huomatkaa mun hiusten pituus! Mun hiukset on kasvanu viimesen vajaan vuoden aikana varmaan enemmän, ku mitä sitä ennen jonkun kolmen vuoden aikana. Saattaa johtua siitä, kun aloin käyttämään hiusöljyä viime talvena. :) Ps. Mun rakkaus pipo.♥
 Hyvää maanantaita!♥

♥: Pauliina

2 kommenttia:

  1. Ootko kokeillut vaalentaa vaan sen tyvikasvun ja jättää loput vaalentamatta? :) ite tein joskus niin ja tukka ei kärsinyt pahasti. Sulle kun sopii hyvin tuo blondi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, olen kyllä, mutten saa koskaan tyveä yhtä vaaleaksi kuin muut hiukset. Vaikka kuinka vaaleella värillä vaalentaiski. :D Tosi ärsyttävää! En minä ihan kunnon ruskeeks varmaan koskaan värjää, mutta vähäsen ainakin tummentelen. :)

      Poista