tiistai 6. elokuuta 2013

♫ Slippin' and Slidin' ♫


Hei taas! ♥ Nyt vihdoin onnistuin avaamaan läppärini _toisen_ kerran viikon sisään. Viime aikoina oon lähinnä käyny läppärillä vain kerran viikossa (!), joka on mulle kyllä aivan omituinen asia. Läppärille kun kerta eksyin, niin ajattelin ajan kuluksi nyt tehdä teille postauksen viime aikojen ostoksista.

Samantha Foxin Greatest Hits -kokoelma, 2€/City Pörssi (ihan uusi, vielä oli muoveissa!), Little Richardin All The Hits -kokoelma 2,8€/City Pörssi (harmi kun postauksen alussa olevaa biisiä levyltä ei löydy:/), Rööperi ja Ganes -leffat 3€/kpl, City Pörssi.
Mekkomainen, pitkä Pink Floydin paita (kainalon aukot ovat niin suuret, että täytyy hieman tuunailla tätä), 2,5€/City Pörssi. Kissin bändipaita, 3€/City Pörssi.
Näitä kuolasin kaverilta jo lukion ekalla ja nyt vihdoin eräs kaunis keskiviikkoilta hän sanoi, että voi myydä nämä minulle. Maksoin 12€, joka ei loppuunsa ole mielestäni paha hinta. Mun "Back To 70s"-kengät. ♥ Vieläkun löytäisi leveälahkeiset housut/farkut näiden kaveriksi! (Saa kertoa, jos tietää, että jostain kaupasta/netistä löytyy suht halvalla!)
Pitkään oon meinannut ostaauudet korkkarit ja nämä sitten eräs päivä tarttui mukaani Maxi Makasiinista hintaan 29,95€. :) Todella ovat mukavat jalassa, eikä tunnu, että korkoa olisi paljoa yhtään.
Uusi suoristusrauta lähti myös mukaan Maxi Makasiinista hintaan 19,90€. Entinen on mennyt ajat sitten rikki ja oon paikkaillu sitä jesarilla, mutta se sitte pari kk sitten otti lopputilin lopullisesti. Mä en siis suoristele hiuksiani, mutta nää on ihmeen käteviä välineitä kihartamiseen. Maxi Makasiinista tarttui näiden lisäksi yhteensä 40€ :lla alusvaatteita ja koulutarvikkeita, joita en nyt jaksa käydä mitenkään esittelemään.
Halpa-Hallista melkein kuuskausi sitten ostin uudet tennari, ekan kerran ostin punaset vaihtelun vuoksi! Huomaa kuvasta, että on tullut jo ihan urakalla käytettyä. :D Makso vain 16,95€. :)
Halpa-Hallista tarttui myös mukaan uudet balleriinat. Nämä jalassa tuntuu kuin ei olisi kenkiä ollenkaan ja sipsuttelisi menemään sukat jalassa. :D Harmi kun en ottanut kuitenkaan koon pienempiä, kun nyt hierman käytössä venyttyään tuntuuvat valuvan jalasta. :/ Makso vain 12,95€ ja yksinkertaisuudestaan huolimatta todella nätit balleriinat. :)
Mulla alkaa huomenna koulu ja tämä onkin tuleva työasuni siellä. Äidiltä sain kokin takin + napit, sekä essun, itse kävin eilen ostamassa kokin housut hintaan 30€. :) Vielä kun jostain sais ostettua päähineen ja koululta ajattelin tilata kengät. Koulukirjankin ostin jo etukäteen ja hinta todellakin kirpaisi. Hintaa sillä oli 57€, mutta onneks sain 20% alennusta ja jouduin maksamaan jonkun 45€. Silti, mun kukkarolle aika ison loven teki äkkiseltään. :/
On sitä tullut muutakin osteltua, mutta tässä nämä "tärkeimmät". :)

♥: Pauliina

2 kommenttia:

  1. onko nuo ne hannan kengät? XD jota kuolattii sillo joskus yhessä? :D mut öö citys oon nähny aika paljonki levee lahkeisii farkkui.. ja siel kirpparilla.fi mut sinne sulla o vähä pitkä matka :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just ne XD Aijaa, en oo nähny tai ei oo pistäny silmään:o Ku halluisin just sellaset kunnon kunnon leveelahkeiset, niiku tämmöset:

      https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTWaI1UL1dxG3SPXJNreA6iaxx6xC81FRzWqH9pEC7sgxcDMVWhJw

      tai tämmöset:

      http://25.media.tumblr.com/tumblr_m181ipJ9mf1r7vag6o1_400.jpg

      :3

      Ja en ookäyny viel kertaakaa siel kirpparilla.fissä, sun pitää joku kerta lähtee mun kanssa ;D

      Poista