torstai 22. elokuuta 2013

♫ Monkey Business ♫


Hei vain!♥ On taas tullut viikonloput oltua mökillä ja viikot koulussa sekä töissä, joten ei oo kovin kummoista kirjoittamisen aihetta ollut. :) Koulu on lähteny mukavasti käyntiin, meillä on aivan huippu porukka siellä! Keittiötunteja ollu jo kaksi kappaletta ja olen todellakin tykännyt! 

Olen tässä miettinyt paria postausta, jotka ei olisi vain tätä perus "tein taas sitä ja tätä ja ostin taas sitä ja tätä"- lässytystä. :D Niistä sitten tarkemmin myöhemmin, kun saan ensin hieman suunniteltua niitä!

****

Äiti yllätti minut toissa viikonloppuna laittamalla mulle viestin, että oli ostanu mulle housut. Yllätyin siis sen takia, koska sitä sattuu harvoin! Oli vielä sopivat (koon pienemmät, ku mitä yleensä käytän!!) ja niissä on aivan ihana tuommonen kuviointi. :3

Seppälä, 10€

Äiti oli kans torilla olleelta suurkirppikseltä ostanu mulle Elviksen vinyylin! Mullei ole edes soitinta, mutta tuo menee hyvin koristeesta siihe asti, kunnes sellaisen saan hommattua!

Suurkirppis, 5€

Tänään oli koulusta etäpäivä ja oon tehny kamalasti kouluhommia huomiseksi. Oon myös neulonu ja siivoillu ym, koska huomenna taas lähden mökille. :) Tänään vaatetus oli aika kasari-ysäripainotteinen. Äitin vanha vihreä takki on siis 80-90-luvulta, korvissa korvikset 80-luvulta (äiti osti joskus, kun olin pieni, koska sillä oli samanlaiset 80-luvulla), Mötiköiten paita, joka valitettavasti on uusi, mutta kasarimusaa kuitenki. :D Yritin hiuksetkin laittaa vuosikymmenen mukaisesti. Mukava oli pitkästä aikaa pukeutua näin, vaihtelu ja kirkkaat värit virkistää!


Rakastuin oranssiin huulipunaan, kun huvikseni sitä ajattelin kokeilla!
Se kävi hyvin noiden oranssihtavien korvisten kanssa!

Oon aivan rakastunu Adam Antiin. Oon kuunnellu, taino "kuunnellu" sitä jo pitkään, mutta nyt se on sitten iskeny ihan kunnolla. Tässä pari päivää vaa luukuttanu sitä YouTubesta ja nyt Spotifysta. (8

Kahtokaa ny kui ihana se on! Oon kuin joku pieni fanityttö täällä (8 ♥

Ihanaa lähtee huomenna taas mökille rentoutumaan viikonlopuksi! Kultaakin on jo ikävä, se on ollu koko viikon siellä. Nyt pääsee sitte sen kainaloon nukkumaan taas. ♥ Mutta hyvät viikonloput kaikille jo näin etukäteen! ♥

♥: Pauliina

2 kommenttia:

  1. Tuo takki on IHANA! Ja sopii sinun omiin väreihin mahtavasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:3 Mäki tykkään tuosta, tulee vaan harvemmin käytettyä!

      Poista