keskiviikko 7. elokuuta 2013

♫ Keep A Knockin' ♫


Hei vain!♥ Eilen oli mukava päivä, näin mun ystävää Pihlaa, jonka oon tuntenu jo noin 13 vuotta. :) Käytiin ostoksilla silleen, että tällä kertaa minä ostelin kaikkee ja Pihla kulki mukana. Mulla on aina ollu koululaukkuna iskän vanha työkaluillakin ollut armeijan leipälaukku, jonne ei yksinkertasesti mahu mitään. Nyt ajattelin, kun rahaa oli, että tänä vuonna ostan koulua varten uuden laukun. Kriteerinä laukulle oli se, että sen pitää olla musta ja olkalaukku, koska itse en oikein perusta jättikokoisista käsilaukuista. Mustia olkalaukkuja löytyikin Laukkukeskukselta kaksin kappalein ja valitsin niistä isomman.

29,90€/Laukkukeskus.
Ajttelin, että voisin hieman tuunailla tuota laukkua. The Who:n kangasmerkki saa hoitaa sitä asiaa sen aikaa, kun saan itseäni niskasta kiinni ja jaksan ruveta oikeesti tuunailemaan. :D

Suomalaisesta kirjakaupasta tarttui mukaan 10kpl:n pakkaus Sabiloita. Olen äitille ikuisesti katkera, kun en pikkusena (ala-asteella ja yläasteella) saanu Sabiloja, koska muillakin oli. Nyt sitten menin ja ostin ihan itse sellaiset muistiinpanojen kirjoittamisen takia (vihaan perus lyijy- ja mustekyniä siinä hommassa).

7,95€/Suomalainen Kirjakauppa
Suomalaisessa pisti musiikkihyllystä heti silmään Cisse Häkkisen kirja, jota olin ihaillut Levykauppa Äxän sivuilta maanantai-iltana. Ajattelin, että vaikka Äxästä ois halvemmaks tullut tilata kirja (pokkarina), niin ostampahan pokkarin kuitenkin Suomalaisesta, koska joutuisin Äxän kirjaa odotteleman varastosta 1-2 viikkoa. En muista milloin viimeksi olisi kirjoja ostellut, joten korjasimpahan senkin asian samalla!

10,95€/Suomalainen Kirjakauppa.
Ostosten jälkeen käytiin Pihlan kanssa "kahvilla", eli molemmat tilas mansikan makusen makusoodan ja minä siihen lisäks vielä croisantin. Pihlan poikaystävä saapui jossai välissä meijän seuraa, käytiin torilla istumassa ja jauhamassa paskaa ja siitä sitten jatkettiin Pihlan luokse jauhaman vähän lisää paskaa. :D

Illalla Sami tuli meille ja käytiin mäkkärissä syömässä. Siitä matka jatkui elokuviin ja käytin kahtomassa Puhdistuksen yö. Itse en oikein leffasta innostunut missään välissä, oli se ihan katottava, mutta ei missään välissä vienyt ainakaan minua mukanaan silleen, että oisin hihkunut ilosta kui hyvä leffa se on. :/ Traileri oli paljon parempi kuin itse leffa. Itse en ainakaan menisi ensimmäisenä suosittelemaan leffaa kenellekkään!


Itsehhän olisin halunnut käydä kahtomassa Lone Rangerin, mutta sen ainut päivän esitys olikin ollut jo klo 14.30, joten se oli jo mennyt. Toinen mitä minä ehotin, ois ollut Wolverine, mutta päädyttiin sitten yhdessä tuohon Puhdistuksen yöhön. Minä pääsin taas tarjoomaan leffan (ja ostin kans pienet popparit, mut Samin ei tehny niitä mäkkärin jälkee mieli syyä, joten mätin niitä ite sitte iha onnessani). :3

Tänään alko mulla koulu, koko päivä oli vain yhessä ja samassa luokassa istumista ja (mukavan!) ryhmänohjaajan selostusta. Rakastuin siihen koulurakennukseen, koska koulu ainakin itse on perustettu 1892, niin talo taitaa olla joskus samoja aikoja rakennettukin. Mulle selkis tänään vielä sekin että Talouskoulu on yksityiskoulu. SEN takia siis mulla varmaan alkokin tänään jo koulu, kun muilla alkaa mualla amiskassa ja lukioissa vasta maanantaina. Eilen illalla jo panikoin sitä, etten tunne koulusta ketään, mutta aamulla aulaan saapuessani siellä odottikin iloinen yllätys! Siellä oli mun lapsuudenystävä, jonka kaveri olin varmaan jostain 4-vuotiaasta aina sinne asti, kun ala-asteen puolessa välissä muutettiin samasta pihasta pois. Mukava oli häntä nähdä, kun  ei oltu moneen vuoteen nähty. Päästiin jopa samaan ryhmäänkin ja meillä on viereiset pukukaapit, heh. :D

Huomenna taas kaheksaks kouluun. Odotan jo innolla keittiötunteja, jotka alkaa ens viikon keskiviikkona. Vielä pitää käydä loput työvaatteet ostamassa, kuhan perjantaina saan palkan taas käteen. Viikonloppuna varmaan on taas suuntana mökki, joten kahtoo millon pääsen tänne taas tarinoimaan. NIIN, mulle voi, saa ja pitää ehotella postausideoita/toiveita ym, jos jotain tulee mieleen. Muuten joudutte lukemaan mun tylsiä jaaritteluita siitä, mitä oon taas tänään tehnyt (= en mitään kiinnostavaa).

Hyvää keskiviikkoiltaa kaikille!♥

♥: Pauliina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti