maanantai 29. huhtikuuta 2013

♫ To Be With You ♫


Hei taas, oon innostunu tänään näköjää vähäse tänne kirjottelee. Heh. Mutta niin, tää päivä meniki odotettua paremmin. Paljon paremmin. Sain töitä! Ja helvetin hyvin sain vielä kaiken lisäks, hyvä palkka on, työt hyvissä paikoissa ja heinäkuu kokonaan kokoaikasena tuuraamassa. Torstaina alkaa jo työt ja meen Prismalle perehdytykseen (ja oon sielä töissä myös pe ja la). Toinen perehdytys on maanantaina Puijonlaakson palvelutalolla ja sielläki käyn kolme kertaa ens viikolla (ja myös Prismalla, jos oikein älysin?). Samikin pääsee huomenna meille vapun viettoon!!♥

Tänään kävin sitten Rauhalahessa Lauran ja Aleksin luona. Aleksi ei kämpillä pitkään viihtyny, ku mainittiin, et aateltiin laulaa vähän SingStaria Lauran kanssa. Sitä tulikii sitte iha urakalla monta tuntia laulettua ja lopulta jo tuntu, että ei ruppee ääntä enää lähtee korkeelta. Menin Lauralle ja Aleksille neljän jälkeen ja olin taas siinä puol 11 kotona. Hups. Mutta mukava ilta oli. :3 Lauran hamsteri on ihmissyöjä... Se rakastu mun sormiin ja sit puras mua sormesta. Tuli ihan pieni, mutta syvä haava, josta tuli perkeleesti verta. ;____; Koskee vieläki vähäse ja tuntuu, että vieläki yrittää vuotaa tuota verta. Mur.

Kulta eksy tännää takasi facebookkiin. Arvasin, että se ei kauaa sieltä poissa oo, vaikka vielä viikonloppuna kovasti uhos, että se ei sinne oo takasi ainakaa lähiaikoina tulossa (yritin saaha sen sinne takas, koska siellä on tylsää ilman Samia). Minä olin taas kerran oikeessa kuten aina. ;)

Hyvää vappua kaikille näin etukäteen!♥ 
En tiedä postailenko vielä huomenissa, ennen ku lähetään vapun viettoon.

♥: Pauliina

Ps. Kyseinen biisivalinta sen takia, kun laulettiin sitä Lauran kanssa ja nyt se soi päässä. 
On vielä kaiken lisäks perkeleen hyvä bändi ja hemmetin hyvä biisi. ♥
Pps. Sori ku taas tul vähän kuvaton postaus. En oo yksin kertasesti jaksanu kuvata kännykällä. :c

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti