maanantai 15. huhtikuuta 2013

♫ A Fine Romance ♫



Heimoi, on taas kulunu aikaa siitä ku viimeks tänne oon kirjotellu. Tosiaan, TK:n keikka oli 4.4. ja se oli hemmetin hyvä! Mellun kanssa oltii eturivissä ja ne jotka tietää kui pieni lava Henkassa on, nii oli aivan mahtava tunnelma, kun oltiin kaikki nii lähekkäi siel bändin kanssa. Tykkään enemmän tommosista intiimeistä klubi/baari keikoista, ku sellasista isoista festarikeikoista. Käteen keikan jälkeen jäi TK:n settilista (jollane mulla on jo ennestäänkin TK:n Verta Sataa- sananojen ja Master Batesin bassoplektran lisäksi). Mahtava keikka oli kyllä. Keikan jälkee Sami tuli mut hakkee niille yöks ja aamulla kun se perjantaina 5.4. pääs koulusta, nii lähettii mökille.

Mökillä oikeestaa vaa oltiin. Toki oli ne perus saunan lämmitykset ym, johon minä osallistuin vettä kantamalla (tuntu, et mä vaa katon ku muut tekee jotain). Lauantaina saatii ajella naapurin moottorikelkalla, taino, minä olin kyydissä ja Sami ajo. Sunnuntaina käytii Samin kanssa Varissaaren laavulla paistaa makkaraa (kiva oli tarpoo sinne asti, ku oli nii paljo lunta jäällä, onneks kelkan jälet oli vähän kovempi kohtia). Sitte käytii pilkillä. Minäki oisin pilkkiny, ellei Samilta ois katkennu siima ja koukku tippunu. :) Kyllähä sieltä niitä ahvenia tuli sellaset 20.

Viime viikolla olin ma kotona ja piirsin pöllötalun. Äiti oli ostanu Matkuksen Tigeristä mulle maalauskankaan, mut sit tekstiilitusseilla innostuin siihen piirtää (koska en osaa maalata). 

Tollanen taulu ol sit valmiina. Pöllö on vähän hassun näköne... mut olkoosa. :D
Äiti oli ostanu mulle kans Tigeristä tämmösen pöllön ja nimesin sen Olaviksi. :3 Oli maksanu vaa jonkun 4€.
Sain myös sinisen/turkoosin kynsilakan Tigeristä, hintaa oli ollu joku 2€. En siitä jaksanu ruveta räpsimään kuvia, kun ei se mikään ihmeellinen kuvauskohde edes ole, eiköhän jokainen tiiä miltä kynsilakat näyttää. :'D

Tiistaina innosuin pyöräilee Samille. Käytiin "lenkillä", eli käytiin ostaa kaupasta euron lihapullapussi (koska mulla oli nälkä) ja mätettii se samalla ku käytiin kävelemässä teollisuusalueella. Nauratti, ku muut pariskunnat tuli juosten vastaan lenkkeilyasuissa ja myö kävellää kahestaan normaali vaatteissa syöden lihapullia ja puhuen jäätelöstä. :D Heh.

Tiistaina innostuin kans leikkimään meikeillä. Tässä sama meikki ilman viiruja ja viiruilla. (Siksi ilman viiruja myös, koska viirut näyttää tyhmältä silmälasien kanssa:c.)

Näihin meikkeihin sopisi tosi hyvin tekoripset, mutta sellasetkii on hirmu vaikeet silmälasien kanssa. Ainakin tähän mennessä kaikki tekoripset, joita oon kokkeillu, on jääny kiinni laseihin silmää laittaessa kiinni ja se tuntuu ärsyttävältä:c
Keskiviikkona olin tuas kotosalla, koska kaikki ol jossai kotonasa tai töissä ym:c Sniff. Mutta kuitenkin laitoin vähän ihteeni, ja tässä on lopputulos.
Joo, taas näitä ite otettuja kännykkäkuvia. Pitäs ne patterit kyllä hommata siihen kameraan... Ps. Leikkasin viikko sitte sunnuntaina takasi otsatukan, mut se ei nyt näy tässä kuvassa kunnolla. :)

Torstaina taas käväsin Samilla, koska ei ollu mitää tekemistä, enkä jaksanu toista päivää vaa istua kotona. Mukavaa oli, kuten aina. ♥ Perjantaina lähettii tuas mökille Samin kanssa. Lauantaina sato paljon vettä, joten Samin porukat lähti pois sieltä ja saatiin olla rauhassa kahestaan. Sami osti perjantaina mökille sellasen broileri grilliboksin, jossa on kanan koiripa, siipiä ja rintapaloja yhteensä jotain 13. Mätettiin se sitten kahestaan lauantaina ja hyvää oli!:D Oi sitä ähkyn määrää. Tultiin eilen sitten takasi Kuopioon. :)

Tänää ajattelin vähäse vaihtaa julisteitten paikkoja mun huoneessa, koska haluun vähäsen jotain uutta ilmettä tänne. Tää mun huone on nii pieni, että tänne ei tällä mun tavarapaljoudella oikein muuten saa järjestystä/ilmettä muutettua. :) Sitten voisin taas piirellä vähsen pöllöjä! Heh. En oo toki rakastunu niihin. Äitiäki pitäs auttaa, ku se on ollu vähä kippeenä.

Hyvät maanantait kaikille♥

♥: Pauliina

Ps. En ole vieläkään tyytyväinen ulkoasuun, joten älkää ihmetelkö, jos se taas kerran muuttuu... :D

4 kommenttia:

  1. Musta sun blogia on hauska seurailla kun sen ulkonäkö muuttuu aina välillä eikä se oo sellanen perusvalkonen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että sen vaihtelu ei häiritse!:D

      Poista
  2. Oi ei, tämä on kyllä paras ulkoasu näistä ikinä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos:3 Silti tuntuu, että joku tässä häiritsee... :D

      Poista