tiistai 19. maaliskuuta 2013

♪ Wrecking Ball ♪


Hellou! Tässä tää toivottu meikkipostaus nyt olis (viikon myöhässä). :D Pahoittelen viivästystä!

Ensin vähän kuvaa meikkipussini sisällöstä (tosiaan, mulla on yks lipaston laatikollinen
 meikkejä, että tässä on vaan ne, joita eniten tulee käytettyä).
Mun päivittäiset meikkipohjan tekoon tarvittavat meikit: Shiseidon meikkivoide, Garnierin peitepuikko (tms), Rimmelin puuteri (+ tädin antama näyte), Lumenen aurinkopuuteri ja poskipuna (ei ihan jokapäiväisessä käytössä).
Yleisimmät silmämeikit: Jean Paul Gaulterin musta luomiväri, MIYOn valkone luomiväri, kulmakynä (oisko Lumene?), valkone Shiseidon kajaali, musta YSL:n kajaali, Wn'W:n vedenkestävä musta eyeliner silmän alaluomelle (harvoin), Rimmelin musta eyeliner yläluomelle, Lumene Natural Code ripsari yläripsiin ja Maybellinen vedenkestävä ripsari alaripsiin. (Huom! Mulla on herkät silmät ja ne vuotaa päivittäi, et jos haluun vaittaa silmän alle meikkiä, nii pitää olla vedenkestävää :/ )
Huulimeikki: Oriflamen kirkkaanpunane huultenrajauskynä (kiitos Mellu! ♥), Rimmelin "Alarm"- punane huulipuna.
Omassa huoneessa ei oo peiliä, joten meikkaan joka pvä luonnonvalossa pienellä käsipeilillä. Rakastan tota käärmeennahkakuviota, sain joskus lahjaks yhen ison setin mukana tän mummota ja ukilta. Pakko oli ottaa kuva, koska tuo on mun rakkaus. ♥
Ja mun ehana meikkipussi. Piti mun glitterpussi heittää pois, ku neljän vuoden käytön aikana kaikki glitterit lähti siitä pois. :( Mut tää uus on kätevä, kun siinä on toi sivutasku, nii sinne saa kaikki puuterivipat ja luomivärisiveltimet, nii niitä ei tarvii sit meikkipussin pohjalta aina ettiä!

Seuraavaks itse meikki, jonka teen päivittäin suht samalla tavalla (hiuksia tosiaan en oo mitenkään pistäny, joten ne on noissa kuvissa vähän miten sattuu :D):
Ekana levitän kosteusvoiteen kasvoille ja annan sen kuivua. Sitten lisään meikkivoiteen, peitevoiteen ja puuterin kasvoille. (Huom! Kannattaa antaa kosteusvoiteen ja meikkivoiteen kuivua ensin kunnolla, nii meikistä ei tuu nii paksun näköne.)
Seuraavaks piirrän kulmat. Mun omat kulmat on niin vaaleet ja harvat, että en tykkää olla ilman piirrettyjä kulmia.
Seuraavaksi lisään valkoista luomiväriä kulmaluulle sekä silmän sisäkulmaan avartamaan katsetta. Sitten lisään eyelinerin yläluomelle.
Seuraavaksi on ripsarin vuoro. (Jos mietitte miks noi mun luomet nenän alla ja silmän alla näyttää noin tummilta, niin mä aina tummennan ne kulmakynällä, koska tykkään niistä ja ne muuten jää meikkivoiteen alle piiloon :D
Lisäsin vielä valkoista kajaalia sisäluomelle alas, koska silmälasit pienentää mun silmiä tosi paljon. Ja ripaus poskipunaa poskipäille. Voilá! Meikki on valmis. :)
Tähän meikkiin siis käytin seuraavia meikkejä:

--------------------------------------------------------------

Tässä nyt tämmöstä tällä kertaa, toivottavasti tein tän teijän mielestä ihan kiitettävästi. 
Kuvat ei siis tosiaan oo mittää parhaita laadultaan, ku yrität vanhalla digikameralla kuvata. 
Mutta joo, yritän kuvata sitä hiuspostausta tällä viikolla, kahtoo saanko onnistumaan. :D

Mutta hyvää tiistaita ♥ Tämä tyttö rupee laskemaan vähän matikkaa... (Huomenna matikan yo.)

♥: Pauliina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti