maanantai 25. maaliskuuta 2013

♪ Stargazer ♪


Hellou! Tämän päivän oon kotosalla istunu. Oon lattaamassa konneelle Sims 2 -peliä >:) Kaks kertaa oon koko elämäni aikana vähän aikaa pelannu Simsiä, joten aattelin et nyt ois korkee aika vähän sivistyä taas kerran (tosiaan, se Leijonakuningas on vieläkin näkemättä!! Ja Mulan...). Varmaan huomenna pääsenki jo sitä pelaamaan ja uskon että siinä taitaa sitte mennäkki koko päivä. :D

Tosiaan, mulla on sellanen ristiäislahjaksi saatu hopeinen pankki, joka oli ihan tummunu tässä 18 vuoden aikana. Äiti löyti sen jostai säilöstä ja sano mulle, että pitäs hommata sellane hoppeen kiillotus aine. Samille puhuin asiasta ja se sano, että lainaan siltä kromin kiillotus ainetta, että kai se silläki lähtis. Noh, minä tossa viime perjantaina sitä sitte kokkeilin, ja lopputulos on mahtava!

Yks sivu ennen kiillotusta. Iha tummunu yms. Lähti siitä paljon kyllä likkaaki. :o

Yks sivu kiillotusken jälkeen. Kahtokaa kui se kiiltää!:3
Ärsytti vaan, kun ton pankin pohja oliki jtn rautaa, ei aitoo hoppeeta, nii siitä sitte lähti väriä ku rupesin sitäki kiillottammaan. :( Hirmu huijausta.

 Ja täs pitkästä aikaa kaks pikasee räpsästy pärstäkuvaa. Hirveesti nyt lähiaikoina pitäny tota AC/DC paitaa.

Mutmut, hyvää maanantaita immeiset! ♥

♥: Pauliina

2 kommenttia:

  1. btw hopea puhdistuu niinki yksinkertasella asialla kun hammastahnalla! Kokeile vaikka tummuneeseen hopeakorvikseen yms. Ihan vaan hankaat sitä hammastahnaa ja huuhdot pois :)

    VastaaPoista