torstai 21. helmikuuta 2013

♫ A Whiter Shade Of Pale ♫


Hei vain! Tänään ollu hirmu pirtee päivä. Myös ilonen. Ilosempi ku yleensä. :3 Ilosuus varmaan lopahtaa jossai välissä, ku pitäs alkaa siivoomaan. :D Näinhän se aina menee. Äitillä on nyt semmone periaate, ku oon kotona lukulomalla, et joko luen (jota en ole vielä tehnyt, hups!) tai autan äitiä kotihommissa/siivoon huonettani. Noh, toissa päivänä sit innostuin VIHDOIN siivoomaan oman vaatekaappini. Pidin sitä reilu puol vuotta tosi siistinä (joka on multa jo suuri saavutus!) mutta sitte aloin lipsumaan ja kaikki vaatteet ol vaa yhessä mytyssä siellä. :D

Vaatekaappi, ku olin mytyt vetässy lattialle (tosiaa, noi ol tollasessa kasassa kolmella hyllyllä :-------D) ja vaatekaappi siivouksen jälkeen. Olen ylpee itestäni!
Eikä tossa vaatekaapin siivoomisessa mennykkää ku sellaset kolme tuntia. Ja tällä kertaa jopa heitin vaatteita pois iha hemmetisti. Mulla on yleensä sellane ajatus "kyllä mä tätä vielä joskus käytän, kuhan tuunaan tätä ensin", mutta kuitenkaa tee ennää mitään. Noh, nyt sit kylmästi heitin sellaset kamat veks. Elikkäs tuli roskapussillinen vaatetta roskiin ja sit sellane iso laukullinen vaatetta, jota viittii myyäkki. :D Petra tulee varmaan ens viikolla meillä pistäytyy ja kahtoo, jos se pelastas itelleen osan niistä myytävistä vaatteista ja loput sit pistän myyntiin (kunhan saan kuvattua ja hinnoteltua ne!). Ja kenkiäki lähti tuolta alahyllyltä roskapussillinen. Neki ollu mun lempparikenkiä, jotka on menny nii paskaan kuntoon, et suutarilla käyttö ois maksanu hirveesti, joten suosiolla heitin ne pois. Ja mä oon jopa vuoden (yliki!) säilytelly niitä. Huh huh! Nyt ne ei oo enää mun riesana!

Tänää ois sit vuorossa lehtilaatikon järjestely (täynnä Aku Ankkoja ja Cosmoja ymym monen vuoden ajalta sängyn alla!) ja lipaston laatikoitte järjestely. Yritän päästä suurimmasta osasta turhaa kamaa eroon, ku varmaan viimestään ens syksyllä muutan, nii ei oo nii paljoo turhaa kamaa sit enää edessä! 

Toissa päivänä ol myös hieman tylsää, nii jotai random kuvia napsin mun huoneesta.



Ja lakkasin kynnet yöllä yhen aikaan!

Lumene Natural Code, no. 9 Live It Up // Kynsi"timantteja" ostin kerran yheltä Kiva kirppis nimiseltä kirpparilta uutena (ei oo enää Kuopiossa:c), tässä oli hintalappuna 2,5€ ja muissa joku 4€, joten oli pakko ostaa (kaikki rasiat ol ihan samanlaisia!) :D

Lopputulos (salaman takia väri näyttää noi vaaleelta:c).  Väri oikeesti kirkkaan turkoosi/vaaleensininen.

Eilen kävin Samin luona Saarijärvellä KÄVELLEN. Oli sellane fiilis, et mähän kävelen, vaikka matkaa onkii meiltä Niiralasta/Haapaniemeltä sellaset 4,5-5km. Tulipaan liikuttua, ku ollu aikalailla kotosalla vaan :/ Perjantaina meen kans Samille, aattelin jos sillonki kävelis, nii säästyis sellanen 3,3€n bussiraha.

Tähän loppuun vielä yks kuva, jonka löysin Tumblrista. Rakastuin tähän ja tuli fiilis et OISPA JO KESÄ (harvinainen fiilis mulla, ja ei, tämä ei ollut sarkasmia!). ♥



Mukavaa tosrtaita kaikille! :3 Minä jään tänne haaveilemaan kesästä (joksikin aikaa)
ja kuuntelemaan uutta ihastustani, Procol Harumia (josta tulee kesäfiilis, kiitos rakkaan iskän) ♥

♥: Pauliina

2 kommenttia: