sunnuntai 17. helmikuuta 2013

♫ Whiskey Drinkin' Woman ♫


Hei! Viime ja tällä viikolla on tapahtunu nyt vähä vaikka mitä, joten aattelin, et lissäilen näiltä pviltä kuvia tänne (koska tästä postauksesta tulisi muuten hirmu romaani jota kukaa ei jaksa lukee, enkä viiti tehä kymmentä pikkupostausta, koska olen laiska  :-------D) Kuvat yritän laittaa suuunnillee siihe järjestykseen, ku ne on otettukki:)

Tossa 2.2.2013 oli puolvuotis päivä Samin kanssa, tein meille ruokaa (lasagnee + jälkiruuaks leivoin mokkapaloja ja siihen mukaan pistin vaniljajäätelöö). Katottii kans Diktaattori ja syötii mässyä sekä käytii saunassa :3
Ti 5.2. keskustassa pyörin kavereitte kanssa ja illalla tuliki extempore reissu eka Amarilloo, sitten Freetimeen ja Apteekkariin Annen (vas) ja Nooran (oik) kanssa ♥




















Löysin ton mun vanhan ylisuuren AC/DC paidan ja innostuin taas käyttää sitä. Alunperin se ol perus t-paita, jonka täti toi mulle Ruotsista, sit menin leikkelee sitä yläasteella, tuntu et siitä tuli entistä suurempi ja sit se unohtu kaapinperälle. Mut rakastuin siihen uudelleen, se ei näytä niin isolta, kun sen helman tunkee housuihin :D



















Perjantaina 8.2. olikin mulla yo-koe äikän tekstitaidosta klo 9.00. Illalla oltii sit Janilla iltaa istumassa Samin, Ilkan ja Ninan kanssa, oli tosi mukava ilta kyllä:) Toi mun ja Ninan kuva on selvin kuva, mitä tuli siellä otettua, että siihen on pakko tyytyä :D Oltiin pe-la yö Janilla Samin kanssa ja la-su yöks mentiin Samille.


 
 Kuvassa: Mellu (vas.) ja Veera

 Tiistaina 12.2. meil oli koululla abeille järjestetty brunssi opettajien kanssa. Hyvää ruokaa oli! Ja mukava kun kaikki (tai ainakin suurin osa) abeista oli kokoontunu yhessä syömään. Illalla käväsin sit Samin luona.


Penkkariasun suunnitelma...

... ja lopputulos.


Penkkrit oli torstaina 14.2., eli ystävänpäivä tuli vietettyä ystävien kanssa. :3 Illalla oli penkkaribaari meille varattu Puikkariin klo 19-22, sieltä mentiin sit klo 22 Onnelaan jatkamaan. Sami ei valitettavasti päässy tulemaan mukkaan, koska sillä ei ollu rahhaa :/
Kuvassa: Noora (vas.), Veera, Taru, Sonja, Mervi, minä, Mellu, Jenni ja Juuso ♥ 
© Viivi Naumanen
Matilda ja minä!♥

Meijän koulun penkkariporukka '13 ♥ Mä oon vasemmassa reunassa
Abiristeily oli meillä sit 15. pvä perjantaina. Bussi Helsinkiin lähti koululta klo 10.45 ja laivahan oli meillä Silja Europa. Bussiin en jaksanu panostaa ulkonäkööni, laitoin vaan kulmat, joita en ollu viel meikannu kuvan otto hetkellä. Tuntu et muiden koulujen ihmiset oli hirmu laittautuneita jo busseihin, meijän koululaiset tuli jossai collareissa ja meikittä sinne :------D Myökii meikattiin vasti sitte, ku oltii syöty laivalla päivällinen buffetissa. Hyvää ruokaa ol sielä kyllä. Ilta meniki sit baareja kierrellessä ja hauskaa pitäen. :)

Minä matkalla Helsinkiin ostin kmeraan patterit, mutta arvatkaapas muistinko minä sitä koskaan mihinkään raahata mukana? No empä tietenkään! Joten tässä kaksi kaunista paskalaatusta kännykkäkuvaa Mellusta ja musta (vas.) sekä Matildasta ja musta (oik.). Kuvien otto hetkellä oltiin Tallinnan satamassa :) 

Eilen oli sit kotiin paluu laivalta, kotona olin vähän ennen kymmentä illalla. Mutta oli aivan mahtava reissu, ekaa kartaa käivn laivalla! 

Tän pvän suunnitelmat ovat vaan rennosti ottaminen, kolmen yön univelat tuli nukuttua hyvin viime yönä pois! Huomenissa sitte Sami tulee meille, en oo sitäkään nähny ku viimeks tiistaina. Kyllä myö eilen puhuttii vartti puhelimessa, jotenki oli tosi sulosta, ku se ol yrittäy mulle aamulla soittaa, mut mulla oli akku loppunu. Yleensä meijän puhelut on sellasia "Mä lähin nyt ajamaan, oon kohta siellä, moi". Sami ehotti sitä, et lähettäs joskus kahestaan sen autolla risteilylle. :3 Sulonen.

Yritän kirjotella lähiaikoina lisää!
Rentoo sunnuntaita ihmiset! ♥

♥: Pauliina

4 kommenttia: