tiistai 8. tammikuuta 2013

♫ Take Me ♫

Eli tosiaa, niitä bändihaastattelu ehotuksia, sekä kysymyksiä otan vastaan mielelläni! Voitte laittaa niitä kommenttiboksiin tai mun s-postiin stix(a)hotmail.fi :) Yritän saaha noppeesti ton haastatteluprosessin taas käyntiin. Ja tosiaa, mukava ois jos työ ehottelisitte bändejä kans, jotta pystysin tekemää sellasia haastatteluja, joista työ lukijat pidätte. Ja on niitä kellaribändejä, joista ei koskaan oo ite kuullukkaan, jotka voi olla hemmetin hyviä, nii itekki oppis tuntemaa uusia bändejä :D

Mut joo, tässä ei taas sen kummempia oo tapahtunu. Pe lähettii viettää iltaa Samin, mun serkun Markuksen ja mun kahen ystävän Ninan ja Janin kanssa.
 


Lauantaina menin sit kullan luo yöks. Katottii la leffoja. Katottii su leffoja. Koska Netflix. Meijän perus viikonloput nykysi :D Mitähä me ees katottii? Sunnuntaina ainaki Scary Movie 2, Boogey Man ja Iron Sky. Hyviä leffoja kyll:) Onkoha ensvkl kans leffamaratooni? Sen näkee sit :) Huomenna kulta tulee taas meille, liekkö luvassa lisää leffoja?

Pitäs tehä kouluhommia. Tää on viimene jakso koulussa ja se loppuu tän kuun lopussa. Sit alkaa lukuloma. Mulla on iha järjettömästi tekemättömiä tehtäviä. Oon mantsan esseistä kirjottanu 2/5, pitäs tehä 120 tehtävää matikan tunnille (niitte tekemisee on kuulemma onneks aikaa huhtikuun loppuu), ois kans äikän essee ja varmasti tulee viel lisää. Sekä pitäs tehä musiikkiin, äikkään ja kuvikseen esitelmät. Kiirettä pukkaa. Enää reilu pari viikkoo aikaa koeviikkoon, missä välissä mä ehin tehä kaikki nämä? Fuck. Mut onneks sen jälkeen voi ottaa rennosti. Neljä yo-koetta keväällä, ei paha. Penkkarit ja abi-risteily, kyllä kelpaa. Keksin jo asunki penkkareihin, se on multa kyll aika perus, mut kuitenki halvin vaihtehto :D

Jees, pitäs tehä huomiseks se äikän essee. Voisin skipata sen iltaan (yllätys yllätys) ja ruveta kahtoo NordicTvstä leffaa :---D

♥: Pauliina

Ps. Miettikee niitä haastistoiveita ja laittakee vaa rohkeesti niitä tulemaan mulle!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti