maanantai 14. tammikuuta 2013

♫ My One And Only Love ♫

Heipsun keipsun ihmiset! :3 Kummempia tässä ei taaskaa oo tapahtunu. Viimene kokonaine viikko koko lukiossa käynnisty tännää. Elikkä ens ke alkais vika koeviikko ja sitte 1.2. alkaaki jo lukuloma. Jeij! Ei tarvihe enempää tylsistyä sit koulussa. Toivon vaa, et saisin töitä jostai, nii en tylsistys sit kotona, ku emmää kuitenkaa joka pvä lue mihinkää kokkeisii :/

Viime vkl olin Samilla :3 Lauantaina käytii niitte mökillä päiväseltään kollaamassa ymsyms. Muute myö oikeestaan kateltiinki vaa leffoja ja tvtä :----D Eli perus vkl meillä!

Tännää ollukkii vaa tämmöne perus koti-ilta mulla. En oo saanu yhtikäs mittää aikaseks. Huomennakaan en yhtää tiiä mitä sitä tekis. Koulussa ruvetaan huomenna tekkee mun kahen kaverin, Annin ja Mellun, kanssa kunniakirjoja penkkareihin! Oon jo iha innoissani penkkareista, tiiän jo mikä siel oon, eikä se asu maksa mtn (8 Penkkarit on siis jo 14.2., eli kuukauden päästä!:o Apua mite noppeeta aika on menny. 15.2. oiskii sitte se abi-risteily Silja Europalla. Mää en jaksa oottaa 8) Tulee varmaan iha hirmu hauskaa!

Mut joo, en keksiny tähä postaukseen oikee mitää järkevää, jote sorrun nyt tähä "päivän asu" juttuun itekki :)

Joo, eli tossa aika huono kuva tän pvän asusta, koska itselaukasija ei suostunu ottamaan kunnon kuvia, nii piti ite ottaa itestäni tollasella vaikeella tavalla kuva :----D Enkä mitää peilinkautta kuvaakaa halunnu ottaa. Mut joo, päällä oli siis musta mekko, sametti bolero, punanen rusettivyö (joka salaman takia näyttää ihan oranssilta ja salamaa pakko käyttää koska pimeys enkä halua aina ottaa jotai vessakuvia :D) ja leopardikuvioiset legginssit (joita en saanu kuvaan millään). 

Mekko: Gina Tricot 10€ / Bolero: Saatu lahjaksi / Punane rusettivyö: Anttila 3€ / Leopardilegginssit: H&M 9€


Ja hiuksissa oliki molemmilla puolella Victory Rollssit  ja muute jätin sit takatukan auki, ku en yksinkertasesti jaksanu tehä niille mtn. Oikeella puolella musta nahkarusetti H&M:ltä. :) Aamulla meniki hiusten kanssa taistellen aikaa se 40min ainaki, ku minä urpona laitoin eilen hiusöljyä hiuksiin ja nyt ne ol nii silleet et ne ei suostunu pysymää yhtikäs mitenkään (olinki se 40min koulusta sit myöhässä, onneks ol sellane kuviksen tunti, et tehtii itsenäistä työskentelyä, koska ope ol kippeenä) D: Siks ne tossaki harottaa vähä omituisesti :D Harmittaa ku tännää musiikintunnille mentäessä yks korvakoru meni rikki, eikä sitä voinu pitää korvassa, nii alimmissa reijjissä ei nyt sit nois kuvissakaa oo koruja :/ Tosiaa, mut on tos oikeessa korvassa se 10 reikää ja vasemmassa 6 + industrial :3 Oon hirvee korvakoru friikki. Kaulakoru on Samilta synttärilahjaks saatu Kelttrikoru, sen merkitys on "Rakkauden pisara" :3♥

Täs sit pari muuta huvikseen napsimaani kuvvaa:



Viel tähä loppuu pakko mainita: Ihan joku random laitto mulle neljä haastattelu toivomusta eilen illalla! Olin iha innoissani :3 Tuli hyvä fiilis, ku joku innostu niitä sentään lähettelee :D Elikkäs nyt sit tää haastattelu prosessi pääsee taas kunnolla käyntiin! I like :3 Kiitos hänelle vielä ehotuksista! Oon vieläki innoissani siitä :3 Toki aina otetaan lissää haastattelu ehotuksia vastaan! ;3 Laita niitä toho alas kommenttiboksiin tai sit mun s-postiin stix(a)hotmail.fi !

♥: Pauliina


Iki-ihana Frank Sinatra ♥♥



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti