keskiviikko 30. tammikuuta 2013

♫ Devil Gate Drive ♫




Hei vain! :3 Täällä minä oon koeviikolla vaa vappaalla ollu. :) Torstaina juhlittiin siis Hannan 20-v. synttäreitä. Tuntuu et vastahan senkii 18-v. synttäreitä oltas juhlittu. :D

I'm the man!
Perjantaina sit menin Samille ja käytiin Männistön Ampprissa viettää iltaa. Lauantaina sit lähettii illalla Samin mökille ja siel oltii pari yötä. Tultii maanantai aamuna takas, ku Samilla alko koulu ysiltä. :) Maanantaina käytii myös mun ystävän Sonjan kanssa Arnoldsilla, ku en oo Sonjaakaa nyt aikoihi nähny koulun ulkopuolella. :)

Eilen, tiistaina, vietettiin sitte tyttöporukalla (minä, Mellu, Hanna, Laura, Jessica ja Sanni) iltaa. Eli kahviteltiin ensin (periaatteessa Mellun 19-v synttäreitte takia, täytti maanantaina) ja sit katottii leffa nimeltä "Kuutio", nimestään huolimatta oli iha perkeleen hyvä! Syötii siin samalla jäätelöö ja karkkia sekä juotii limpparia. :3 Oli hirmu mukavaa! Pitäs enemmänki pitää tollasia tyttöjeniltoja viikolla (koska viikonloppusi oon Samin kanssa).

Tänää sit pitäs tehä viel kaks äikän esseetä huomiseks ja lukee huomiseen mantsan premilinääri kokkeeseen. :s Käväsin tossa keskustassa hakee Mellulta äikän kirjan lainaan, että voin tehä aineistoesseen. Kävästii sit siinä samalla City Pörssissä (kirppis) ja ostin vitosella uudet mustat farkut, jotka on oikeesti FARKKUA eikä sellasta H&Mn feikkifarkkua, joita aina käytän ja parin kk:n jälkee ne on jo entiset. Oon tyytyväinen näihin. :3 Kävin sit yksin pikasee kiertää H&M:n alakerran ja kävin ostelee alusvaatetta. Ja hengettömiä pinnejä, jotka katoo mulla aina mystisesti. (Nyt saan paremmin tehtyä Victory Rollsit!)

Uudet farkut.

Tännää oli tarkotus mennä Samilla käymään, mut se murmeli on kippeenä, nii sen äiti sano etten sais mennä sinne. :'( Sniff. Kait se on parempi et luen tota mantsaa ja teen iha ajan kanssa tällä kertaa nuo äikän esseet. 

2.2. lauantaina tulee mulle ja Samille puol vuotta. Mää oon järjestäny meille sen kunniaks vähä puuhaa. :3 Kerron vaikka myöhemmin siitä sit lisää (ens viikolla), et mitä mää meille keksin. ;3 + Tilasin kullalle yhen levyn, toivottavasti tulis perjantaihin mennessä :o Viimestää maanantaina nimittäi pitäs tulla. Mutta juu, ehotelkee hei mulle mistä voisin kirjotella! Että en vaa jaarittele tänne tylsyyksissäni jostai koulusta ja mökkiviikonlopuista ym :D

Niin, ja käykeehä viel tuolta Music World ♫:n puolelta lukkee se Head Like a Cagen haastattelu, jos ette oo viel käyneet! ;)

Ihanaa keskiviikkoa ihmiset ♥ Minä jatkan tässä kouluhommia. :)

♥: Pauliina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti