maanantai 19. marraskuuta 2012

♫ Cruisin' ♫

On jääny nyt vähä kirjottamatta tänne taas, mut täällä ollaan!
Perjantaina tuliki kiirus hammaslääkärin ja koulun kanssa, nii en ehtiny sit kirjottelee. Mut viikonlopun olin Samilla ja oli taas tosi mukavaa kute aina :3 ♥ Eilen tulin tarkotuksella kotia enne kolmee, että ehin tekke täks päiväks äikän esseekokkeen, jonka sai tehä kotona. Mut mulla ei vaa oo tässä jaksossa oikei ollu minkäälaista inspistä koulun kanssa. Uskonnon tunnillekkii tein yhen esseen, josta sain jopa 5½/6 pistettä. Toista essettä en tehny olleenkaa, ku se ol jo viikon myöhässä ja ope sano, et jos tuon sen nii ei ei arvostele sitä. Että sillee.. Nyt en oo tehny yhtää sitä äikän essettä. Ja matikan portfolioki pittäis olla perjantaiks (kokkeesee) valmis, mut enpä oo siitäkää tehny ku ehkä 1/6 vasta... Ei vaa innosta, ei yhtään.

Kaikki mitä oon saanu koko matikan kurssilla aikaseks. Huom! Ylhäällä vasemmalla olevassa kuvassa on jopa oikeella sivulla puolikas tehtävä, joka sekin on kopioitu taululta!

Tännää ois ollu vika kurssi kuvisdiplomi kurssilla + sit koeviikolla ois sitä saanu tehä, mut jätimpä sit senki kurssin kesken. Laskin, että mun pittäis saaha se 75 kurssia kuitessii täytee, vaikka ton kurssin nyt keskeytinki. Alku kurssista vaa ei ollu mtn inspistä ja sitku sen sai, nii haukkasin vähä liian ison palan enkä millää ois ehtiny tehä sitä valmiiks. Mut meenpä huomenna kuitenki kouluu (vaikka oissii vappaa) tekkee jo toisen kuviksen kurssin töitä, nii ei tarvihe mennä sinne sit ens viikolla. Toisin sanoe eka koe onkii vasta sillo perjantaina matikasta, josta oonki ihan ulkona (koska n. puolet kurssin alusta olin ilman kirjaa). Että hyvin menee. Onneks alkaa viimene jakso kohta ja on mun synttärit ja joulu ja uus vuos yms. ♥

Ainii. Syksyn yo-koetuloksetki tuli perjantaina... Terveystiedosta ja enkusta molemmista tuli b. Pitihän se arvata. Jos terveystieto ei ois lautakunnassa tippunu yhellä pisteellä, nii ois tullu c! Ei vituta, ei.

Vaikka mulla ei kouluun ookkaa mtn inspistä nytte, nii töitä mää oon iha innoissani ettiny. Joka pvä käyny mol.fissä kahtelee oisko sinne ilmaantunu uusia työpaikkoja joihi mulla vios olla mahollisuus. Työn teko mua inspiroi. Sellainen työ, jossa saa tehä, eikä vaa istua paikallaa. Tosin ku koulussa. Ja töide teosta sulle maksetaa palkkaa. Siinä toine syy miks olisin mielummi töissä ku koulussa. Ois itellää rahhaa. Nytku saan vaa sen 7e/viikko... Jos ois sitä mania, nii hankkis sen kämpänki jne. ♥ Nii ja Kelan sivuillaki eile sellailin pitkään ja otin kaikista tukiasioista yms selkoo. Mutta en kerro miksi, ehkä sitten lähempänä >:)


Ainii, apua. Yks pvä mun yhtee hampaasee koski iha hirveesti ja sit ku se loppu, ni siihe ikenee ol tullu patti :o Mää fiksuna tyttönä menin googlettaa sitä mikä se vois olla (jota ei sais tehä) ja sieltä löyty kaikkee mätäpaiseesta ja hampaan poistosta ientulehdukseen. Toivon että tuo liittyis vua ientulehukseen, eikä ois minkää juurihoidon tarpeessa :o Tulee muute kivasti maksaa, ku se menis kuitessii mun synttäreitte jälkee.. Mut pelottaa :s Pittää perjantaina hammaslääkäriltä kysästä mikä se o. 

Mut joo. Tää viikko on siis koeviikkoo. Huomenna nään mun hyvää ystävää Pihlaa, jonka oon tuntenu jo yli 12-vuotta ♥ Se halluu käydä Arnoldsilla ja sano tarjoovasa mullekkii donitsin :3 Jeij! Torstaina taas lähetää mun tädin kanssa käymää Ikanossa. En oo käyny siel viel kertaakaa. Käydää ostaa mulle synttäri ja joululahja :3 Mietin, pittäiskö hankkia uuet talvikengät tai talvitakki? Tai jtn tarpeellista omaan kämppään sitku sinne muutan? Sen näkkee sitte, ku sinne asti päästää :) Torstaina käyn myös iskän synttreillä, ku perjantaina en ehi sen töitte takia siel käymää :/ Mut perjantaina ois aamulla tuas hammaslääkäri klo 8 ja sieltä hirmu kiireellä yheksäks matikan kokkeesee.. Mut onneks lähetää perjantaina Samin kanssa mökille. Päästää sinne pitkästä aikaa kahestaa, saapi vähä ommaa rauhaa :) ♥

Mutmut, tää viikko on mulle aika vappaa. Kahtoo vaa pääseekö sitä liikkumaa äipän takia mihinkää muualle ku jo ennalta suunniteltuihi menoihi, ku pittäis kuulemma kokkeisii lukkee... Yritän kuitessii täs viel ennen mökille lähtöö kirjotella :)

Hyvää viikkoo kaikille ♥
♥: Pauliina


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti